معمولاً در هر کسب و کار و بیزینسی، برخی جملاتی که گفته می شوند به عنوان برتر و تاثیرگذارترین جملات و عبارات شناخته می شوند. مطمئنم که شمام وقتی توی شغلتون حرفه ای بشید ( و یا حتی یه مقدار اطلاعات و تجربیاتتون بیشتر بشه در اون زمینه) می تونید شناخته خوبی داشته باشید از فعالیتی که دارید می کنید. این مسئله باعث میشه که بتونید کلمات و عبارات خوب و جالبی در رابطه با فعالیت و شغلتون بگید که کسی چه میدونه، شاید بتونید حرف خودتون رو در بین عبارات و جملات معروف و مطرح دنیا توی زمینه کاری خودتون جا بدید.
امروز می خوام براتون 10 تا از بهترین و موثرترین جملات در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا همون بازاریابی دیجیتال بنویسم:
این شما و این هم .....
10 جمله تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ
معمولاً در هر کسب و کار و بیزینسی، برخی جملاتی که گفته می شوند به عنوان برتر و تاثیرگذارترین جملات و عبارات شناخته می شوند. مطمئنم که شمام وقتی توی شغلتون حرفه ای بشید ( و یا حتی یه مقدار اطلاعات و تجربیاتتون بیشتر بشه در اون زمینه) می تونید شناخته خوبی داشته باشید از فعالیتی که دارید می کنید. این مسئله باعث میشه که بتونید کلمات و عبارات خوب و جالبی در رابطه با فعالیت و شغلتون بگید که کسی چه میدونه، شاید بتونید حرف خودتون رو در بین عبارات و جملات معروف و مطرح دنیا توی زمینه کاری خودتون جا بدید.
امروز می خوام براتون 10 تا از بهترین و موثرترین جملات در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا همون بازاریابی دیجیتال بنویسم:
این شما و این هم .....
10 جمله تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ
- ریسک رو قبول کنید و به تست کردن ادامه بدید، چون چیزی که امروز کار می کنه ممکنه فردا کار نکنه، ولی چیزی که دیروز کار می کیرده احتمالاً امروز هم قابل استفاده است. Amrita Sahasrabudhe
- نوآوری باید جزوی از فرهنگ شما باشه. مصرف کننده ها دارن خیلی سریعتر از چیزی که ما هستینم پیشرفت و تغییر می کنن، و اگه نتونیم پا به پای مشتری ها قدم برداریم، به مشکل خواهیم خورد. Ian Schafer
- باید از اعدادی که فقط به عنوان امتیاز هستند فاصله بگیریم و به سمت اعدادی که نشانگر رویدادهای با اهمیت برای ما هستند گام برداریم. David Walmsley
- ما می خواهیم بفهمیم که مشتریان دنبال چه هستند، ارزش های آنها چیست، و چطور می توانیم نیازهایشان را برآورده کنیم. اشتباه نکنید! صحبت ما راجع به Big data نیست؛ صحبت ما راجع به جامه ی واقعی پوشاندن بر یافتن این داده ها از مشتری ها و مصرف کننده ها و بازار است. Gayle Fuguitt
- همینطور که مشغول ساخت ارتباط بیشتر و عمیق تر با مشتریان خود هستید، و به همین ترتیب که مشغول در حال آماده و پیاده سازی پلن های تبلیغاتی و بازاریابی برای برند ( نام تجاری) خود هستید، به دنبال فرصت های جدید که بتوانند به جای آن موارد کارگشا باشند نیز باشید. بر اساس مطالعات صورت گرفته، هر بیزینسی که اولین ارتباط نزدیک و فعالیت قوی را داشته باشد، ، بیشترین سود نصیبش می شود. Jeanette McMurtry
- حرفی که به آن اطمینان ندارید و نمی خواهید که بعدها با عکس صورت خودتان!! ( یا مثلاً لوگوی خودتون) رو بیلبورد بچسبوننش رو نزنید. Erin Bury
- اندازه گیری کاملاً مثب لباسشویی می ماند! هر چقدر بیشتر منتظر انجام شدنش بمانید لباسهایتان بیشتر چروک می شوند! Amber Naslund
- درستی و اعتبار، صداقت، و توجه به ندای درون، از نکات پیروزی شما در اینترنت و وب خواهند بود. Rick Levine
- این خیلی راحت تر است که بیزینس و تجارت خود را با 2 برابر کردن نرخ بهره وری به اندازه 2 برابر افزایش دهید تا این که مقدار ترافیک خود را 2 برابر کنید. Jeff Eisenberg
- محتوای ساده و خالی راه به جایی نمیبرد. محتوای بهینه شده پیروز میدان رقابت در دیجیتال مارکتینگ خواهد شد. Le Evans